Prima pagină > Neclasificat > Acesta nu este un blog parasit!

Acesta nu este un blog parasit!

Chiar daca plasele de paianjeni si-au facut aparitia pe la colturi, acesta nu este un blog parasit. Voi scrie din nou, cand voi termina angajamentul civic pe care mi l-am asumat. Acum sunt angajat intr-o lupta istorica pe care din nefericire o mare parte a concetatenilor mei inca nu o recunosc.

Este vorba de sufletul si viitorul natiuni romane. Acum sau niciodata. Va rog din suflet sa ma iertati dar glasul constiintei mele nu-mi permite altflel.

Un singur lucru va rog, duceti-va la vot si votati pentru candidatul pe care-l considerat voi cel mai bun pentru Romania. Nu-i lasati pe oprtunisti sa profite de absenta voastra.

Toate bune ne vom revedea pe 7 decembrie 2009

Categorii:Neclasificat
  1. 19/11/2009 la 11:18

    OK !🙂

  2. maya
    24/11/2009 la 19:05

    Buna seara si buna sa va fie inima!😆

  3. maya
    24/11/2009 la 19:10

    Theo-Phyl😆
    Acum sunt angajat intr-o lupta istorica pe care din nefericire o mare parte a concetatenilor mei inca nu o recunosc

    Felicitari pentru „lupta istorica”/stiu ca asa simti ca TREBUIE sa faci;si BINE faci!

    Prin definitie recunostinta este o floare rara;dar „acolo” unde se face „contabilizarea”, tot ce faci,
    conteaza! 🙂 🙂 🙂
    Si conteaza ….la toti!Numai ca unii NU stiu! 😦

    In rest,astept, ca am rabdare!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

